fredag, januari 29, 2010

Backyard Babies tonight

Ikväll blire röj och sådär. Dock utan alkohol eftersom jag är bekväm av mig och kör in till Nässjö.
Men ska bli najs anyway. Ärligt talat har jag litegranna tröttnat på alkoholen och dess påverkan,.
kanske inte under själva fyllan men dagen efter börjar bli lite för jobbig för mig, de bli för mycket skit som kommer upp i tankarna då.
Man kan ha kul utan alkohol också, och det bevisade vi förra gången då vi var på Backyard, vilket var exakt 3 år sedan!

Nu får vi hoppas att de sätter ett grymt avslut på deras turnerande för denhär gången och kanske föralltid, det vet ju ingen, mer än dem själva.
Men som sagt, om detta är det sista de gör så hoppas jag det blir minnesvärt! Tror dock inte de har några större problem med att leverera.
De lyckas alltid vara lika grymma!

Så är det.

Inga kommentarer: