torsdag, januari 07, 2010

Human, or what?

Måste bara få säga hur roande (eller icke-roande?) det är att se alla dessa patetiska kryp vi kallar människor.
Jag förstår faktiskt inte riktigt att jag tillhör detta släkte, dessa varelser som förstör, sviker och beter sig som svin rent ut sagt.
Jag har inte sagt att jag är ängeln som inte har gjort något av det ovanstående, men jag har iallafall hjärta att tala sanning.

Naiva människor sitter i cybervärlden och skickar kommentarer hit och dit. Sedan kan de inte stå för vad de sagt.
Där det kan missuppfattas som allra mest, det är där som folk häver ur sig de mest opassande saker, på internet.
Att man inte har en tanke på hur den andra personen tar detta, eller kanske till och med en tredje eller
fjärde part tar på detta, det struntar man blankt i. Allt för sitt eget egocentrerade nöje.

Det gör mig illamående!

(och som jag sa innan, jag är ingen ängel, men vafan. tänk ändå lite på vad ni gör. allt i världen är inte glitter och diamanter)

Inga kommentarer: