lördag, december 26, 2009

Summary

Summering av julen so far...

Julafton: Började bra, i mitten var det pest och slutade underbart! Jag är såå tacksam för att det finns dem som verkligen
får mig att orka leva och att uppskatta livet mer. Tack så mycket. Och tack för alla julklappar! Jag fick äntligen min efterlängtade
mobiltelefon, en nokia Xpress music, och jag är så nöjd! Sedan fick jag lite pengar å lite annat smått å gott.

Juldagen: Emma fyllde och år så vi var ute och härjade i jönköping. Träffade världens skönaste snubbar på tåget som roade
oss i de 40 minutrarna som spenderades från nässjö till jönköping. Otroligt trevligt måste jag säga!
Sedan blev det nog en och annan cider för mycket och jag var någorlunda packad. Lyckades iallafall ta mig hem i ett stycke.
Dock såg jag idag på morgonen att mina nya klackskor hade gått sönder. En av dem hade tappat en bit av klacken. Ytterst irriterande!

Annandan: Bakfull som fan och har mått skit mestadels av dan. Har ungefär bara legat i sängen och skakat som ett asplöv.

Så äre

Inga kommentarer: