fredag, december 04, 2009

Friday, I'm in love

Well. Har haft en hyffsat bra vecka måste jag säga. Har hunnit med en hel del och sådär vilket känns härligt!
Dock har jag haft problem med huvudvärk de senaste dagarna, så det har varit lite jobbigt. Men annars så..

Har haft en mysig kväll med familjen. Med mycket skratt och glädje. Min familj får mig verkligen på ett sånt jäkla bra humör.
Jag älskar det! Har suttit och hejat framför idol hela kvällen. Och när det är slut så blir det Flickan som lekte med elden.
Andra gången för mig då eftersom jag glodde på den inatt, hehe! Men den är okej. Håller dock inte samma klass som ettan,
men definitivt värd att se! Nu äre tillbaka till idol för att se den spännande avslutningen! Jag hoppas självklart
på Calle & Tove, Erik är inte i min smak, nej nej!

Sitter fortfarande och väntar på en viss persons appearance, hoppas du kmr fram snart för jag börjar tappa tålamodet for real!

Så äre

Inga kommentarer: