måndag, december 07, 2009

Crash the BeautyQueen

"Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all"
En tankeställare sådär i vintermörkret. Simply, tänk dig för ordentligt.

Dagen har varit jobbig. Dels för att jag inte kunnat sova något inatt, dels för att jag haft så ont i magen.
Vet inte vad det är heller, för jag får dendär hungerskänslan i magen och ont som fan fast jag precis ätit liksom.
När jag kom hem crashade jag i min säng och sov i några timmar, det var välbehövligt. Men magvärken har ännu inte försvunnit.
Ska väl snart försöka sova hade jag tänkt. Imorgon börjar jag vid 10. Sen blir det att träffa Ludde direkt efter att jag slutat vid halv4.

Och från det ena till det andra. Jag tror att jag är en ganska naiv person, som försöker tro det bästa om folk
och acceptera lögner och svek. Jag har tänkt på det ett antal gånger att jag ofta lyckas anförtro mig och lita på
personer som jag egentligen inte alls borde säga ett skvatt till egentligen. Och det stör mig att jag alltid ska tro så
gott om de människor som i själva verket man verkligen ska akta sig för.

Så slog tanken mig idag, jag är jävligt naiv, ja! Och jag borde börja arbeta med detdär och inte alltid tro det bästa om människor.
Måste försöka hitta en balans där. Synd att man är så jävla naiv, fan då!

Så äre

Inga kommentarer: