tisdag, december 15, 2009

Fyfan!

Hur i helvete lyckas jag? HUR I HELA JÄVLA HELVETE LYCKAS JAG?

Jag hatar folk som ljuger, folk som sviker osv.. Och jag har sagt det till dig! Hur jävla många ggr som helst,
och ändå är det precis vad du gör för mig! Ljuger... Fyfan säger jag bara. Att jag alltid ska lyckas stöta på dem
som verkligen gör allt för att såra mig. När har jag träffat någon som inte haft avsikten att såra eller skada mig? - ALDRIG!

I alla dessa år har jag härdats, fått lögn efter lögn. Äre så jävla konstigt att man mår som man gör när allt man får är skit?
Är det så jävla konstigt att man blir så jävla rädd att man backar istället för att köra racet lixx? Så jävla mycket som jag
förlorat p.g.a alla dessa jävla lögnare som funnits i mitt liv, och nu kommer ännu en! En person som jag efter mycket om och men,
samt en jäkla massa disskuterande, satt min tillit till. Hurfan kan du göra såhär mot mig? Dessutom efter att jag bett dig vara helt jävla ärlig mot mig?
FYFAN säger jag. FYFAN!

Inga kommentarer: