söndag, december 06, 2009

Skofetisch

Idag på morgonen var jag uppe vid 9.45, gick och la mig halv4 idag på morgonen! Så var inte den piggaste av själar.
Men så är det när man ska baka pepparkakor. Lillasyster orkade inte gå upp så det var jag och pappa som stod
för pepparkaksbakningen i år precis som förra året. Vi gjorde en egen deg i år, dem blev goda vill jag lova.
Efter bakningen som tog drygt 1,5 timma så gick jag upp och la mig igen, sov till 3-tiden nångång då mamma kom hem.

Resten av dagen har gått åt till att sitta och dreggla över skor på tradera, snälla någon bota min skofetisch typ?
Jag kommer att bli fattig! Har dregglat tillsammans med Emma på msn idag också! Vi satt och bara dregglade och ååah'de oss
över diverse snygga, coola och söta skor, pumps och stövlar.

Nu ikväll har jag och lillasyster käkat pizza, mamma och pappa har varit på julbord med mammas jobb.
Dock lite svårt att få igång pappas skitbil när vi skulle in till stan och hämta pizzan, men tillslut efter många frustanden
från både bilens och min sida så startade den iallafall.

Så äre

Inga kommentarer: