onsdag, december 02, 2009

Complications available

Idag har jag haft praktik igen! Kan ju inte hjälpa att sitta och titta på en supersöt kille som är i en av klasserna som jag har.
Alltså, han är liksom 93a, så det är ju no no liksom, men titta kan man ju alltid! haha

Sedan fick jag ett pm idag. Som vanligt är det sådär sjukt längesen jag hör av snubben, och sen skickar han och förklarar
sig, ber om ursäkt och säger si å så. Jag blir bara allmänt trött på det om jag ska vara ärlig. Dock vet jag innerst inne
hur sjukt mycket denna människa betyder för mig, så jag kan ju inte riktigt bara vända andra kinden till och skita i det.

Jag tror jag är för snäll ibland. Och nej, jag vet.. Jag är inte personen som så ofta är snäll, men när jag väl är det
så tror jag att jag kan ha en tendens att ibland bli för snäll. Dock är det ju bara mot honom som jag är sådär översnäll
och förlåter gång på gång på gång. Men någonstans vet jag att han förtjänar det. Han är ändå en klippa när han väl finns där!

I vilket fall, imorgon är jag ledig från praktiken. Så ska ta det lugnt, sova ut och sådär! Dock ska de ju spränga berg
precis utanför vårat hus imorgonbitti sisådär mellan 8-9. Kommer väl flyga upp ur sängen som ett startskott..

Så äre

Inga kommentarer: