fredag, december 18, 2009

Habla Habla

Jaha, var ett tag sen jag gjorde någon update här på hur allt är. Och jag kan säga att jag nu mår bättre. Är gladare och så vidare.
Dock har jag fortfarande mycket jag måste ta itu med o.s.v. Men jag hoppas att det är sådant som kommer att fixa sig.

Idag var jag och hämtade mina nya stövlar. Med kedjor å grejer, imported from U.K. Så jäkla fina dom var.
Och snart får jag även ett par klackade snörade stövlar! Jag har köpt mer skor denna månaden än vad jag gjort under mina 19 år. Haha!
Yummy säger jag! Har även varit hos tandl. idag, hade dock inga hål. Sen var jag uppe hos Ludde en sväng å drack kaffe.

1 vecka kvar till jul, jag kan inte riktigt fatta! Men imån kommer min älskade Emma hem. Ska hämta henne i Vetlanda
sent på kvällen, sen blire mys hemma hos mig. Och innan det ska jag åka upp till Linda och William. Bra fredag tycker jag!

Nyår blir fett najs tror jag. Partey ute hos Paulina med gott å käka å trevligt folk. Me like!

Snart sängen nu då va
såere

1 kommentar:

Transan/Jonas sa...

/Svar/ aw tack så mycket <:
Ja jag är gay <: