onsdag, augusti 19, 2009

Slappdag

Vaknade inte förrän vid halv2 idag och då hade jag sovit hela tiden. Kändes som att jag verkligen behövde lite sömn. Gick upp och gjorde mig lite frukost och slog ihjäl några timmar framför friidrotten på tv'n. Det är jävligt intressant att följa svenskarna.

Lagade även mat idag, så något har jag åstadkommit idag. Har sprungit runt med glasögonen på hela dagen för att vänja mig, dock behöver dem justeras så ska fixa det imorgon.

Nu är det inte långt kvar till Turkiet. 1 dag kvar tills jag åker, kan knappt fatta det själv men så otroligt skönt det ska bli. Längtar! Sedan blir det tatuering 2 dagar efter jag kommit hem. Awesome!

Nej nu ska jag skapa en ny blogg för mina bilder only, fick tips från en awesome fotograf från Sthlm, så bara att ta till sig and sharpen up!

Byebye babes

Inga kommentarer: