måndag, augusti 31, 2009

Scream!

Gick upp vid halv12 ungefär. Ringde till Vaxblekarn men då hade chefen inte börjat jobba än. Sedan ringde hon upp mig och hon förklarade att hon dragit skatt på min lön, och blabla. Kaxig som fan som vanligt! Så får tillbaka dem i slutet av året eftersom jag inte har något annat jobb.

Så jävla svårt att få tag på ett jobb, tittat lite på platsbanken idag men allt verkar ju helt jävla omöjligt! Och jag kan inte flytta och börja jobba halvtid någonstans, det funkar inte så! Att inte jävla arbetsförmedlingen kan fatta det! Jag blir så förbannad.

Iallafall.. Har så jävla tråkigt! Alla är i skolan/på jobb och här sitter jag all by myself och har inget what so ever att göra. Känner mig som ensammast i världen just nu. Vill bara bort härifrån. Ta mig tillbaka till Turkiet! :(

Nej ska väl göra lite mat nu då, tills pappa kommer hem.

byebye

Inga kommentarer: