torsdag, augusti 20, 2009

Black and Gold

Pust och stånk, hej och hå. Har precis packat.. Börjar bli en aning nervös nu! Och jag hatar att packa, för lyckas alltid packa ner för mycket för att jag är rädd att jag glömt något. Denna ångest och stress över packning gör mig galen!

Imorgonkväll är det dags att flyga från Stockholm till Turkiet. Första gången jag sätter mig på ett plan så det ska bli otroligt spännande! Ska försöka ta kort från planet så ni får se sen på bilddagboken eller här på bloggen. Beror på vad vi har för platser.

Så nu kommer jag att vara borta i en hel vecka och det känns så jävla behövande att komma iväg härifrån. Bort från alla tankar, all denna press och stress och bort från alla svenska idioter!

They're gonna treat me like a fucking god in Turkey, with other words; the right treatment for someone like me!

Har nästan packat ner alla kläder, nu fattas bara alla andra nödvändiga artiklar så som tandborste, smink and so on. Men först blir det kaffe-rast och lite meningslöst tv-tittande. Jag tror jag behöver lite hjälp av mamma med packningen och hon kommer inte hem förräns ikväll. Så blir lite slappa nu då.

Förmodligen blir det ett kort inlägg imorgon innan jag åker, men om jag inte hinner med det så "byebye, sakna mig inte"

Byebye!

Inga kommentarer: