torsdag, augusti 13, 2009

Fika blev utgång

Det var ju meningen att vi skulle fika igår, jag och mina snyggingar. Dock blev vi spontana, eller jag blev spontan efter lite övertalning. Så efter att vi fikat och suttit på Thimons i några timmar så gick vi till Bryggeriet och tog ett glas vin. Sen drog vi in till Jönköping. Först var vi hemma hos Åsa och hämtade vin, efter det satt vi ute på stationens parkering och drack upp det och tjötade. Sedan drog vi till Bongo och hälsade på Sarah, efter det var det O'learys som gällde och där stannade vi resterande tiden av kvällen/natten.

Paulina körde oss och sen fick vi sova hos henne i hennes nya hus :) Det är så fint och Emma och jag kände oss verkligen hemma där, kan ha att göra med skogen, kobajset och alla granarna förstås! Gick upp vid 9 idag och sen drog vi oss hemåt. Vi sa hejdå till Åsa i Jönköping och jag och Emma åkte vidare mot Nässjö, där köpte vi vatten och blommor till våra mammor på torget. Åkte hem, åt och gick och la mig, var helt slut! Vaknade upp för någon timme sen.

Om 8 dagar åker jag till Turkiet. Det börjar kännas lite nu, börjar bli nervös och otålig! Vill bara vara där nu! Samtidigt som detta händer så är det många som flyttar :/ Emma flyttar till Visby nu på måndag, jag kan inte fatta hur jag ska klara mig utan henne :(

Inga kommentarer: