söndag, augusti 02, 2009

Fyllefest?

Igår var det fest hos Rosman, som på måndag börjar militärtjänstgöring i typ Halmstad(?).

Paulina och Emma kom till mig och vi delade på min champangeflaska och började lite smått på vodkaflaskan. Därefter åkte vi till Rosman och var där vid halv8 ungefär. Började supa direkt och vi var fulla redan vid 8. Mamma var å hämtade oss vid 1, då hade jag legat ett tag helt däckad i Rosmans soffa vilket kanske bevisade en gång för alla att jag var full som ett svin! Kom hem vid halv2 och då var det sängen direkt.

Vaknade idag och tittade på klockan, då var den 17.15, jag fattade ingenting. Så jag gick ner och tänkte "nej nu fan har jag sovit bort hela jävla dagen", kommer ner och tittar på klockan i köket som bara är 7.15, då har någon jävel på festen igår ställt om min klocka med 10 timmar. Jag blev en aning paff och gick upp och la mig igen. Haha!

Inga kommentarer: