lördag, augusti 15, 2009

Nothing special

Rubriken talar väl för sig själv? Jag vet inte riktigt..

Har varit i Jönköping idag, hos Åsa med Emma och Sarah. Vi bakade kakor och drack te, mysigt som fan. Åkte hem och käkade pizza med familjen på kvällen. Mitt liv duger väl för stunden antar jag.

På Söndag flyttar Emma till Visby och jag bara känner hur jobbigt det kommer att bli, att ha henne så långt borta.. Visst jag kan komma och hälsa på men det är ändå inte samma sak. Plus att jag inte kommer att ha råd med sådant nu när jag är arbetslös och lever av arbetsförmedlingen. Inte mycket pengar att hurra för heller för den delen!

Kommer bli tomt nu när många flyttar iväg och börjar plugga igen, och här sitter jag kvar. Känns ensamt som fan! Tragiskt om inte annat!

I just feel so fucking torn apart right now. Standin' in the middle of nowhere and can't find my way out of it. And it just..... HURTS!

Inga kommentarer: