måndag, december 15, 2008

Trött som en jude

Inatt kunde jag inte somna så jag låg och vred och vände på mig till klockan halv3! Så idag på morgonen var jag inte direkt pigg när klockan ringde vid halv7. Fyra timmars sömn är inget att hurra för direkt.

Idag på fotot fick vi fota analogt som jag så länge velat göra, så fick med mig en rulle film hem så jag har plåtat med pappas analoga kamera, imorgon ska vi framkalla bilderna. Ska bli spännande. Och pappas feta teleobjektiv är ju verkligen inte fel! Oj vad nära man kommer!

9 dagar kvar till jul och jag kom idag på att jag måste inhandla 2 födelsedagspresenter snart. En till Emma som fyller den 25e och en till mamma som fyller den 28e. Så än är jag inte klar med inhandlandet. Känns som att mina pengar jag så innterligt försökt spara till nyår kommer att minska i belopp.

Träffade även min söta kusin idag och när jag skulle gå av så höll jag på att gå in i en stolpe för att jag frenetiskt gav slängkyssar åt henne. Fan vad roligt det hade varit om jag gått in i den.. Folk måste undrat vad jag gjorde, stod å slängde kyssar i luften samtidigt som jag skrek oj och väjde för stolpen. Måste sett roligt ut, Jessica skrattade gott inne på tåget iallafall. Nåja, ibland måste man bjuda på sig själv.

Speed-dejten i skolan idag var ju ingen framgång iallafall, inga killar dök ju upp. Så Jenny blir min dejt till balen nästa år. Som vi planerat.

Idag fick jag även reda på att jag kommer få ett MVG i slutbetyg i Religion. Känns så jävla bra! Men tycker man något är roligt så satsar man ju självklart lite mer.

See you somewhere sometime
/ jennyfer

Inga kommentarer: