tisdag, december 16, 2008

Crapy Day!

Dagen började inte alls bra idag (och den skulle bli värre)! Jag å syster missade bussen för att den var för tidig (måste påpekas!) så vi satt å väntade en timma på bussen. Syster var dock schysst å delade med sig av sina cigg så man lugnade ju ner sig lite. I vilket fall så tänkte jag att jag ville till skolan idag för att vi skulle framkalla våra analoga bilder idag.

Men när jag väl kommer till skolan en timma för sent då är inte fanskapet till lärare där!!!! Så då åkte jag till skolan ganska mycket i onödan! Jag blev jättesur men blev lite gladare av mina söta vänner. När jag skulle dra ner med bilen till stan så mötte jag Jessica i skolan, så snuttan fick åka med mig ner! :)

Väl nere i stan mötte jag Johanna, I've really missed that girl! Det var mys. Vi ska nog ta en fika imorgon också. Snacka mer än vad vi hann göra idag. Well, iallafall.. Problemen var inte slut för dagen då jag råkade nudda en bil med min bils bakände! Det blev dock inget på någon av bilarna som TUR var!

Crapy day förrutom när man får umgås med de man tycker om <3

/ jennyfer

Inga kommentarer: