torsdag, december 25, 2008

Summering av Julafton '08

Julen har det varit både si å så med och nu är den över.. Helt otroligt vad tiden går fort!

Har tänkt på Morfar mycket idag, vi var å hälsade på honom i 2 timmar på förmiddagen idag, sen åkte vi hem till Morfars hus där maten var klar.. Käkade med släkten å så.. Öppnade julklappar. Fick ett dove-set av William, det tackar vi för! Sen var det mest bara att äta å äta.. Ris'ala'Malta å fruktsallad några timmar efter maten å sen framåt småtimmarna var det ost och kex som gällde.

Kom hem vid halv12 och då var det så dags att öppna julklapparna från familjen. Fick en datastol (som jag sååååååå behöver), en extern till datorn (som datorn såååå behöver!), en mascara å en dassbok. Av Farmor fick jag 200 kronor och av Emma ett läppstift å ett par öronhängen. Tacksam som fan för alla julklappar!

Nu sitter jag å fifflar med min externa som det ska in en hel del på innan jag hoppar i säng. Imorgon kommer Farmor hit och äter, ska bli mysigt.

Nu är det bara en önskan jag har kvar, å de är att Morfar blir frisk!

Take care out there now
/ jennyfer

Inga kommentarer: