lördag, december 27, 2008

en dag som de flesta

I jul har jag verkligen fettat! Dags att börja röra på sig igen! Jag måste gå ner i vikt, en hel del dessutom. Imorgon tänker jag börja igen å träna. Ska fan gå ner.

Idag har jag varit i stan med familjen. Vi köpte trådlöst nätverk till min dator så nu äntligen sitter jag bekvämt i min nya datastol vid mitt skrivbord. Det är en underbar känsla. Istället för å sitta på en liten pall vid en stol. haha!

Jag känner mig ensam, det är jobbigt. Och jag behöver komma bort härifrån ett tag känner jag. Helst av allt vill jag upp till Norrland, men som det ser ut nu så lär inte det hända på ett väldigt bra tag isåfall, men nån dag, då ska jag fan dit!

Mycket tankar rör sig i mitt huvud just nu, det är otroligt frustrerande, men jag försöker hålla mig någorlunda på banan.

See you inside my head
/ jennyfer

Inga kommentarer: