söndag, december 14, 2008

Sunday

Idag har jag och mamma gjort julgodis :) Det blev både knäck och efter ett evigt letande efter receptet även snickerskakor. Julmusik har spelats hela dagen här i huset och man riktigt känner hur julen närmar sig med stormsteg.

Idag blekte jag håret också, så nu är jag kritvit i håret lagom till jul.. Och mamma har noppat mina ögonbryn, för finns det något värre än att göra det själv? NEJ, det gör det inte! Jag hatar det rent ut sagt.

Just nu håller mamma och pappa på att ta fram alla julsaker såsom tomtar, bockar och allt därtill.

Imorgon är det måndag och vanlig dag i skolan för första gången på 5 veckor! Kommer kännas strange.. Men sista veckan, så blir väl lite allmänt slappt.

Nej nu ska jag dra mig ner och rota bland julsakerna.

/ jennyfer

Inga kommentarer: