söndag, november 30, 2008

Like a crash

Idag var jag inte uppe förrän vid 1.. Kanske beror på att jag inte gick å la mig förräns vid halv3 igår eftersom jag hämtade mamma och pappa i nässjö.

Vid 4 åkte vi in till nässjö till min kusin för att fira henne för att hon fyllt 22. Vi käkade tårta och så.. Vid halv7 var vi hemma igen. Så egentligen har jag inte gjort alls mycket idag.

Har inte mått alls bra idag heller. Varken psykiskt eller fysiskt. Min mage gör ont som fan och jag känner mig fet, ful och äcklig.. Känner mig värdelös, meningslös och otillräcklig. Allt jag gör blir bara fel hela tiden och mitt psyke blir bara sämre och sämre igen i takt med att jag i stort sätt hatar mig själv! Jag verkligen hatar mig själv.

Kärleken är alltför otänkbar för att ens ge någon uppmärksamhet längre.. Jag låter helt enkelt allt bara passera. Jag orkar inte ta tag i skiten längre, orkar inte försöka något mer. Känns som att mina krafter är helt slut.. JAG ORKAR HELT ENKELT INTE LÄNGRE!

whatfuckingever
/ jennyfer

Inga kommentarer: