lördag, november 22, 2008

Lek, piercing och mys

Idag var jag uppe med tuppen, eller ah vid 9 iaf.. Fixade mig iordning och drog in till Jönköping vid halv11.. Albin mötte mig och vi gick en sväng på A6 på lite Albin-ärenden. Efter det åkte vi hem till en trashad lägenhet där Albin hade 2 pojkar som sov hos honom.

Jag drog fram nålen och så piercade jag Albins läpp, i mitten. Tog en jävla tid att få i ringen och vi grejjade med det, tillslut innan jag skulle åka hem fick vi iallafall i kulan med hjälp av en av Albins vänner.. Albin satt och spelade gitarr för oss och grabbarna uppe på sängloftet var en go kör.. Mysig dag helt enkelt..

Ikväll blire mer mys med familjen. På menyn står fläskfilé och rött vin. Och till det blir det en go film som jag hoppas ska vara bra.

Och Morfars ben ska tydligen inte amputeras bort nu iallafall. Efter många läkares ordinationer så står det nu klart att det är en infektion som har drabbat cirkulationen. Jag är jätteglad för hans skull och nu kan vi ha en mysig jul tillsammans.

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: