torsdag, november 20, 2008

Freezin'

Sitter på mitt rum och huttrar som en annan vettifan vad.. Har precis vilat en stund för att jag har sån fruktansvärd magvärk efter att ha ätit. Så nu har jag ingen cirkulation i kroppen. Livet är hårt ibland, haha.

Åååh vad jag hatar min ekonomi.. Ska köpa julklappar, betala lite grejer som jag köpt i jultidningar som syrran sålde + att jag så gärna vill ta en tripp till Göteborg! Men har inte råd med allt.. :( Jag skulle iofs kunna ta något från sparkontot, men har ju lovat mig själv att inte röra det. Och ett löfte är ett löfte även om det är till sig själv.

JAG SKA FAN TILL GÖTEBORG INNAN DET BLIR NYTT ÅR. Så är det bara, det får helt enkelt lösa sig!

/ jennyfer

2 kommentarer:

Lilith sa...

Det hade varit grymt kul om du kom hit gumman =) Miss you!

Anonym sa...

Jag vill också till GBG! <3