fredag, november 21, 2008

Freitag

Ja tänk om tyskan från högstadiet kunde suttit i nu.. Hade ju varit najs.. haha

Idag har jag varit hemma.. Mår inte så bra, vaknade med en vaxpropp som inte vill ge sig :/ Det gör sjukt ont... Tyck synd om mig alla barn! Har faktiskt inte gjort något idag förrutom vilat och glott på tv/suttit framför datorn. Fan vad meningslöst mitt liv är. Imorgon ska jag till Jkpg å leka med Albin :) Ska pierca honom i läppen också.

Nu ikväll fick jag en tårdrypande historia berättat för mig av en av mina vänner. Det gör verkligen grymt ont att höra att sådant jävligt måste hända de som man bryr sig om. Du behöver inte mer skit nu, och jag vet att det kommer att lösa sig för dig också <3

Ikväll blir det mys med familjen. :*

See you in the rotten city
/ jennyfer

Inga kommentarer: