onsdag, juli 04, 2012

work å sånt

jobbat å slitit i 2 hela dagar nu. inte haft någon vidare tid att uppdatera här. är ledig i två dagar nu å sen går jag på världens längsta helg med 30 timmar arbetstid, 10 timmar/dag i 3 dagar. hoppas verkligen den går undan fort. vill sooova! men får försöka vila upp mig ordentlig nu imorgon å på torsdag. ska umgås med lite fint folk nu med, när jag faktiskt har tid. imorgon ska jag träffa linda å matilda, mina fina brudar. ska bli najs. på fredag efter jobbet blir det lite mys med linda.

så är det. nu ska jag sova! egentligen vill jag fortsätta titta på SoA.. så jäkla spännande säsong 4 är..... men jag är så förbannat trött å behöver sömn. vet inte när klockan blev 2 egentligen, men ja ja. har duschat också så. å haft fina brudar här på tisdagsmys..... yeah.

sleepmode on! hell yeah.

Inga kommentarer: