torsdag, juli 12, 2012

I'll catch you if you fall..

jag är ......... alldeles tom. jag är förvirrad, rädd, ledsen, orolig. ALLT ni kan tänka er. igår fick jag ett besked jag absolut inte ville ha. timmar i telefonen och jag har inte varit så ledsen på .... år! jag är så rädd. jag kan inte ens föreställa mig hur min älskade vän måste känna sig. fan! livet är inte rättvist. jag bara hoppas att det inte är något, att det går att fixa, I will be there all the way!

jag ångrar så mycket att jag släppte taget om dig för 3 år sedan, att jag inte vågade ta steget. jag var verkligen kär å kommer förmodligen alltid att vara det. att inse något för sent har tagit hårt på mig som fan. men det hade inte fungerat då,. allt var mer eller mindre kaos, jag var någon annanstans. det hade slitit oss sönder och samman! inte för att det inte gjort det nu, jag vet. vi var unga då.

jag finns här. alltid. whenever, wherever, whatever.
alltid.

Inga kommentarer: