tisdag, juli 10, 2012

jag vill....... men jag orkar inte.

är så trött på allt. är trött på mig själv. är tjock..... har gått upp för jävla mycket. måste bli SMAL! fan. så nu är det slut på onyttigheter.. så är det. eller något. japp. är trött på mitt liv. är trött på att inte ha någon vid min sida som betyder något. är trött på människor som faktiskt har någon, eller har ett liv, eller har mycket vänner. är trött på all skit. allt.

skulle vilja göra nåt drastiskt. som att flytta åt helvete, eller typ...... göra något annat drastiskt. jag vet inte. men något. men mitt psyke orkar inte, jag orkar inte. orkar inte. vill inte? orkar inte! talar emot mig själv tusen gånger om dagen, som om jag vore störd på något sätt, som om det fanns något annat inom mig, en helt annan person, fast ändå inte. äsch.

jag vill inte må dåligt. orkar inte må dåligt. är rädd. jätterädd actually. för att må bra, för att inte må bra, för mina attacker, för allt. och inget. och allt igen. jävla demoner.



jag vill......... men jag orkar inte.

hjälp mig. dra mig. hämta mig. ta mig. skjut mig. knulla mig. rata mig. hata mig. älska mig.
GÖR NÅGOT MED MIG!  jag orkar inte.

Inga kommentarer: