torsdag, juli 05, 2012

I love you so much you must kill me now

ingen har någon som helst aning om hur svårt det är. hur komplicerat allt är kring oss. god dammit ni fattar inte ett skit. ni vet ingenting. if u knew, you would run, ALL of you! and I don't want that. kärlek är svårt att förstå sig på . . men om man älskar någon så mycket så kan man inte vika undan, låtsas som att det ska gå över.. jag har försökt, . allt gör fruktansvärt ont,. and I just can't.

fan. jag hatar detta. varför hamnar jag i all denna skit? varför? . men jag valde att ha honom i mitt liv. jag valde att älska honom. jag valde att tro. så nu är jag fast här. inte for real riktigt. men om det ska vara han å jag, då är jag fast i skit. inte för att jag har något med det att göra, inte alls. jag vet inte ens hälften, men kan ändå föreställa mig. jag är inte dum.

detta är bara en massa oförstående skit jag skriver ner, åtminstone för de få som läser. och det ska de förmodligen också vara. this is deep shit.


"i love you so much you must kill me now"


for sure.

Inga kommentarer: