söndag, juli 29, 2012

one last time

hemma igen efter fina dagar på öland. kommer hem å inser att mitt liv är lika pissigt som vanligt. min skärm på datorn har spruckit innifrån av någon okänd anledning å jag blir så less. det var de pengarna det. fan. jag hatar livet. fan.

dessutom har jag bett en viss människa att ta hand om sitt eget liv, be andra hålla honom ovanför ytan. för jag orkar inte. dessutom har människan sagt så opassande saker till mig trots ett annat förhållande. lite onödigt. blir bara trött. what if she would find out? just saying.............. palla. du förstör mig.. jag rasar.

orkar inte ägna kärlek en enda tanke just nu. orkar inte med människor som betyder något. ni får hitta någon annan. jag är alltför mycket kaos, jag är alltför trasig.... I just can't be fixed. you can't save me. a hopeless case.


håller på å tvättar å fixar lite. har ont i halsen men har fått bada i havet i några dagar så det är bra typ. havet ftw. annars är allt mest pissigt och deppigt,. å de gör det inte bättre att jag jobbar 6 dagar nu i veckan, endast ledig fredag. fan. å så börjar skolan om några veckor. stress here I come. justja, ska börja med nya doser medicin nu, får se hur jag reagerar. hoppas på att jag får behålla maten i magen this time typ. å hoppas att skiten hjälper. inte för att jag tror på det. att ha en redan ganska hög dos som inte fungerar för att sedan testa en ÄNNU högre, njae... tvivelaktig i vanlig ordning.

yep, life sucks. how about yours?
justja.. alla lämnar ju till hösten också. tur jag har linda, felicia, stina å jossan kvar här! annars skulle jag nog dö........... försvinna, förgås, ruttna bort... dö.


Inga kommentarer: