fredag, november 04, 2011

You can have what's left of me

blöö. ja e visst inte alls bra på detta med att vara glad! jag försöker hela tiden att se saker positivt, försöker ge mig själv energi, men inte fan går det. så fort jag känner någon slags lycka så slås den ner, som att jag vet att min själ inte kommer tillåta lycka. jag blir så trött.

de senaste dagarna har i alla fall varit någorlunda lugna. inte så mycket ångest. var värre i början av veckan. imorgon ska jag till min psykolog igen. inte varit där på 2 veckor, å det känns. ska bli skönt (tro det eller ej) att se den ångestladdade hissen som är tapetserad med brunblommiga tapeter.

jag vet att jag tänker för mycket. men det är svårt att inte tänka. det har alltid varit en så stor del av mig, att tänka, att analysera. hur fan blir man av med det? funderar på om jag ska höja min medicin igen,. hösten och vintern drabbar mig alltid så jävla hårt. mörkret.


har inte plats i mitt huvud för annat än tankarna på mitt mående, min ångest och hur jag ska trivas med mig själv. jag vill bara rymma från allt, men det är då inte lätt. nåja.


my heart is refusing me!

Inga kommentarer: