söndag, november 27, 2011

carry you home

sitter å lyssnar på världens mysigaste och mest melankoliska låt, "carry you home" med james blunt. ljusen brinner och ensamheten är slående, samtidigt värker det inuti mig. tröttheten slukar mig.. min nya medicin är orsaken till tröttheten, så mycket vet jag. värken beror på ångesten som hela tiden spökar.

å just nu är jag så otroligt missnöjd med min kropp. jag har gått upp så otroligt många kilon. fett är äckligt! jag vill vara smal igen. å så tyckte man att man va tjock innan, idag när jag ser bilder, tittar på gamla kläder som är för kids i 12årsåldern så inser jag att jag inte alls va tjock förr! jag vill se ut så nu. ambitionen för detta är dock ganska låg då mitt mående är kört helt i botten!

jag måste fan fixa detta efter jul. jag måste ta tag i min jävla kropp. ja kan inte leva såhär.

Inga kommentarer: