måndag, november 14, 2011

Aint no single reason

du vet att jag alltid kommer att älska dig, även om jag hatar dig till döds. jag hatar dig för att du valde henne framför mig, jag hatar dig för att du inte bara sa exakt vad du kände. fan. men jag hatar nog mig själv mer för att jag var så urbota dum. dig kan jag springa ifrån, gömma mig för... men fan inte från mig själv. men jag får helt enkelt leva med skiten. misstag suger!

jag är förstörd. hej å hå. det är så jävla roligt att inte lita på någon, att söka bekräftelse i allt man gör för att man tror man inte är värd något. jag hatar mitt liv.

för att få någon slags annan uppdatering så ska ja träffa min nya läkare på torsdag, byta medicin för ja har maxdos i den ja redan har. bara de inte blir lika sjukt som när ja bytte förra gången, då trodde ja fan att ja skulle dö. fyfan.

haft VFU'n själv förra veckan å idag, har gått sisådär. imorgon kommer linda hem från thailand, hoppas de blir mer ordning på saker å ting då.

annars händer de inget mer speciellt i mitt liv. ja tror ja dör, ångesten är så påtaglig nu, hatar mörkret å ensamheten,. fan!!!!

Inga kommentarer: