tisdag, november 08, 2011

Someone like you

jag vet inte om jag önskar ditt bästa, så som Adele sjunger i sin låt "someone like you". jag har inte tänkt på dig på evigheter, sedan kommer det smygande, saknaden. varför kan jag inte bara släppa skiten för? jag orkar inte riktigt. jag kämpar för saker bara för att jag vet att jag inte kan få dem. när jag väl kan få dem så är det inget kul längre... sorry!

jag är inte dum, jag bara beter mig dumt. jävla ytlighet, FÖRSVINN! samtidigt tänker jag inte nöja mig med trash.. jag har aldrig tidigare dejtat/legat med trash å har ingen tanke på att göra det heller.

.....................

jag försöker leva i nuet som min psykolog sa, men det går nästan inte. det är skitsvårt! jag ser alla andra bara mata på, ska jag då stanna upp mitt i en snurrande karusell? i ett hav av löpande människor? det funkar knappt. men jag försöker, försöker vara medveten om nuet.

i helgen blire iaf dricka å matlagning med finaste linda å sonny! kanske kommer förbi några mer, får se. blir nog toppen!

nu ska jag käka nåt å sen blir de twilight-maraton!

Inga kommentarer: