torsdag, november 17, 2011

jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt

varit på sjukhuset idag igen, träffat min nya läkare - 300 spänn! fyfan va dyrt. i alla fall skrev hon ut en ny medicin som jag ska kombinera med den jag har. den ska tydligen göra mig trött å stoppa ångesten å paniken, så ska ta den på kvällen så att jag även kan sova. kommer va trött den första tiden.... så äre.

annars ere väl mest bajs just nu. jag har alldeles för mycket att tänka på. min nya medicin kommer gå på tusenlappen innan högkostnadsskyddet sätter in. hyran kommer förmodligen höjas till kommande år, jag behöver pengar så jag kan göra nåt annat än å plugga, har fått sitta med pluggandet nu å ja har sjukanmält mig så jag ska inte va me på morgondagens seminarie. jag orkar verkligen ingenting.

ska ringa mamma nu å prata med henne.
ikväll kommer fru å granne hit. kan behövas!


... självmordstankar försvinn!

1 kommentar:

Johanna sa...

Åhh söta vackra du, hade ingen aning om att livet var så trassligt för dig <3

Undrar bara en sak... Ska få tid hos doktorn av min psykolog. Vi har pratat om kbt för min dåliga sömn och eventuellt ångestdämpande. Hur mycket kostar en sån där medicin egentligen....? Jag kommer aldrig ha råd känns det som (har inget högkostnadskort än) men får jag ingen medicin eller hjälp snart så går min värld itu.

Puss på dig fina!!

/ Johanna (MacPhisto/Babydoll på bdb)