tisdag, november 15, 2011

Way up high, or down low?

don't really know vad som händer just nu. jag är nog mer confused än någonsin. ja jag vet att jag blandar engelska å svenska så fint! hmpf. men iaf... jävla struligt liv helt enkelt. satt på duschgolvet i nästan 1 timme innan å bara försökte leva i nuet, andas å tänka på dropparna som vandrade nerför mina ben. de va skönt.

annars vet jag mest inte in eller ut. försöker att sortera bort det från mitt huvud. men det är så svårt när ångesten kommer och ensamheten är där. men har haft finfint besök ikväll av fru å felicia! mycket myyyys å värt..

å idag var linda tillbaka i skolan, var så glad å se henne. hon var jättebrun. å hon hade köpt en liten present till mig som jag ska få :') å vi har skrattat jättemycket i fikarummet idag, fantastiska kollegor på min VFU!!!!

så äre.

Inga kommentarer: