onsdag, november 11, 2009

Trevlans!

Jag hade otroligt kul uppe hos Robert (Rådis) igårkväll. Vi satt och snackade om typ det mesta, satt i hans vardagsrum
som var otroligt mysigt med massa levande ljus och drack kaffe och bara hade det jäkligt kul. Inte ofta man
hittar någon som man finner så likasinnad som en själv. Jag tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv!
Fyfan vad komisk denna människan faktiskt är. Nejmen så det var jäkligt trevligt faktiskt. Helt oförväntat om jag ska vara ärlig.

Kom hem från arbetsförmedlingen för ett tag sen. Ska söka praktik. Men det är hemligt vart någonstans
eftersom jag inte vet någonting än. Så vi får se vad som händer och hoppas på det bästa!

Ska snart skjutsa in lillasyster till skolan, hon hade sovmorgon idag. Så det kan man ju göra liksom.
Har inget bättre för mig ändå.

Så ere

Inga kommentarer: