lördag, november 21, 2009

Anrop från Gotland!

Jag & Paulina anlände till Gotland natten till igår. Och vi trivs sjukt bra här på Gotland hos våran Emma.
Igår var vi mest och såg oss omkring i Visby och fotograferade. Idag har vi även varit i en tebod som dem har här.
Sjukt mycket gott te och annat smått och gott. Jag köpte på mig två olika tesorter, en till mig själv och en till mamma :)

Just för tillfället äre lite stök här. Vi håller på att fixxa oss och lägenheten till en förfest! Det blir att träffa lite av Emmas
kompisar här på Gotland som snart kommer att droppa in, samt tequila-race. Därefter blir det Rindi, där det är studentbilligt! :D

Antar att det kommer att vara en och annan glad sång ikväll samt en aning stupfulla tjejer inatt! Jag räknar med
att detta blir en sjukt trevlig och rolig afton! Jag trivs med min vardag precis som den är at the moment!
Med mina två bästa tjejer, utgång och nytt folk! ME LIKE!

Så äre.

1 kommentar:

Emelie sa...

Roligt att du har det kul på Gotland:)

Puss & Kram