måndag, november 16, 2009

Praktik

Idag var första dagen på min praktik på Brinell. Känns otroligt bra och jättespännande! Linda, som jag går ijämte
har visat mig lite allt möjligt som jag behöver veta samt skrivit upp vad jag ska göra under min praktik.
Ska framåt december få leda en lektion vilket känns otroligt spännande. Dock är det mycket strul med skolk i en utav klasserna
som vi har, men det känns ändå bra! Den andra medieklassen har jag ännu inte träffat, dem får jag träffa först på onsdag tror jag.

Dessutom kom jag idag över en bok "Bhagavad Gita" som är en Hare Krishna-bok. Så det ska bli intressant att studera den lite
närmare längre fram sen. Fick den för 50kr av en medlem av Hare Krishna som var på föreläsning för klassen idag.
Annars kostar den 380kr, så kände att jag bara var tvungen att ha den.

Just nu sitter jag mest bara här och andas ut och tar in min första dag som praktikant. Känns otroligt skönt!
Käkar klubba också, otroligt gott!

Så ere

Inga kommentarer: