tisdag, november 24, 2009

Anrop från Gotland!

Well.. Klockan börjar närma sig natt mer och mer för varje sekund som går, och imorgon åker jag och Paulina hem
till fastlandet klockan 7.20. Innan dess ska vi hinna umgås så mycket vi bara kan med Emma! Hon är på kören nu men
kommer snart hem. Då ska vi dra till Indy (aka Matthias) och titta på film! Sen får vi se hur länge man stannar där.
Känns dock inte som att det är någon idé att ens gå och lägga sig inatt, ska ju ändå upp så himla tidigt.
Men vi får väl se hur det blir med sömnen. Paulina och jag har iallafall i all hast packat lite, eller det mesta har jag iallafall packat.
Min rädsla är dock att min kudde, som f.ö är vakuumförpackad, inte kommer att få plats! Allt det får vi se imorgon! Men det ska gå!

Nej nu ska jag göra något mer kreativt. Ingenting, haha,. I väntan på Emma.

tjosan!

Inga kommentarer: