onsdag, november 18, 2009

Resfeber as usual

Packning och hej ångest och klump i magen!
Hatar att packa, jag får alltid sådan där äcklig ångest och stressen är över mig som ett svart regnmoln.
Imorgon ska jag och Paulina åka till Gotland och hälsa på Emma. Vi ska vara där en vecka så jag menar det är ju
lite man ska lyckas få med sig i dendär resväskan. Och jag bara känner ÅNGEST! Men ska ta och lägga fram vad jag
ska ha med mig och försöka sortera det någorlunda. Well, det blir nog bra med det också i slutändan tror jag.

Idag på praktiken fick jag träffa den andra medie-ettan. Det var kul och sådär. Annars har jag inte gjort så mycket
mer idag. Suttit och letat efter lite mer fakta och grejer till min lektion som jag ska hålla längre framåt jul sen.
Ska bli mycket intressant, spännande och framförallt lärorikt :)

Så är det. Mitt liv klarnar lite för varje dag. Typ

Inga kommentarer: