tisdag, april 09, 2013

I'M UNSAFE

jag vet inte vilka som har tillgång till denna bloggen. vet inte vilka som läser. vill egentligen inte att någon ska läsa. men orkar inte sätta lösenord på skiten. om människor är så jävla nyfikna så får de väl vara det då....

lyssnar på manson. varit en jobbig dag hos terapeuten. att kedjelänka mitt självskadebeteende är inget jag tkr är roande direkt. får mig mer att skämmas å må dåligt. vill bara krypa in i hörnet och försvinna. fått en krislista. saker jag ska göra när jag känner att självskadebeteendet är påväg. får se hur det går. nu kan jag iaf hantera min ångest. vilket jag brukar kunna göra.

längtar till sthlm. längtar till chris! längtar till helgen å min älskade fru å matilda som kommer hem! längtar.



och om du läser. jag saknar dig jimmy. kommer alltid göra. 

Inga kommentarer: