lördag, april 06, 2013

falling

vart ska jag börja? ... hade ett förhållande i en vecka. kan inte ens kalla det förhållande längre. så jävla kort å onödigt. det var jag som gjorde slut. sen messade vi lite å han skrev att vi kunde glömma allt å fortsätta. men när jag träffade han var det annat. "jag kan inte vara tsms med någon som mår dåligt". tack för att du förstår, eller INTE. jag tyckte verkligen om dig, men är så jävla glad att det är över! har insett att det finns så mycket finare pojkar i min närhet som faktiskt tycker om mig för den jag är, å inte den jag borde vara.

om någon vecka drar jag iväg härifrån. åker iväg till sthlm för å träffa chris å frugan. behöver dem som faktiskt får mig att må bra!

annars är det mesta åt helvete. men jag försöker. kämpar. överlever åtminstone.
dessutom har hampus varit borta forever å jag undrar vart han är. saknar honom!

Inga kommentarer: