måndag, april 08, 2013

assååå

satt med chris på skype igår å tjötade i 6,5 timmar? DAFUQ?! hur går tiden så fort? .... vi är väl för roliga. mest han då. som gillar spice girls å grejer. sure, jag med. men han ville förneka att han sagt det vilket gör det väldigt mycket roligare.

hur jag mår? jag tar mig igenom dag för dag. å idag mår jag faktiskt lite bättre. chris får mig å må bra. å alla andra fina, min älskade familj och underbara vänner. så jävla glad att jag har er. annars skulle jag fan crasha å flyga utför stupet. you make the edge further away.

angående allt annat så fick jag sms av en gemensam polare idag om att hon skulle hälsa att han älskade mig å att jag skulle höra av mig om jag orkade? nej tack. mamma sa de precis innan ja fick messet att ja inte skulle gå tillbaka till det. + att jag har andra fina människor som behandlar mig bättre. jag satsar inte på disaster!

Inga kommentarer: