torsdag, april 18, 2013

get your grave on

hemma igen efter några fina dagar i sthlm. hunnit med en massa samtidigt som jag bara slappat. blivit otroligt bortskämd av finaste som lagat mat å bjudit mig på bio (: blev skräck.. hann även med att träffa paulina, linda å fru på måndagen med. var i stan å fikade å drog runt. sen på tisdagen var vi å drack hos tommy. fru hade med sig sina fina klasskompisar. otroligt trevligt att träffa dem med. glott en massa film, slappat å myst. sådär perfekt. precis vad jag behövde efter all skit som hänt här nere.

ångesten kommer automatiskt när man kommer hem. pluggade på tåget hem, hade seminarium vid 15 å hann även med en snabb-visit på studion. städat har jag också gjort. å slängt in några maskiner tvätt samt varit å hämtat bilen hos mamma å pappa å käkat lite där. farsan hade bytt till sommardäck å även tankat upp bilen. sjukt snällt.

imorgon äre fullspäckad dag igen. kl 10 äre sjukan, sen ska jag till nya jobbet å hälsa på vid 11. efter det äre hem å sen till sjukan vid 13 igen.. fullt ös medvetslös. sen ska jag hinna skriva mitt PM också. på lördag blir det hcss i jkpg på klubben jag brukar jobba på. fett najs. hoppas på att få hälsa på de fina grabbarna.

så är det. nu åter till mitt lilla PM inför b-uppsatsen. så jag kan skicka in det nu.


Inga kommentarer: