lördag, april 27, 2013

fittpiercing

haft en underbar dag. fått rida på stoooooora Seger på 800kg. ingen liten häst vill jag lova. hans mankhöjd är högre än vad jag är lång...... sickness. men gud så vacker. å han galopperade iväg med mig så jag trodde jag skulle falla av. han gav mig en ordentlig ritt fina pollen. å jag höll mig kvar! haha. han ville hem till maten.

blev även piercad idag av min fina kiwi! :* blev en fittpiercing som rubriken lyder, och så piercade jag högra bröstvårtan. så nu har jag i båda. 15 piercingar and counting! blir ett par fler efter sommaren! då blir det mer i ansiktet minsann. jag tror jag aldrig kommer nöja mig. haha ^^

hur det är med allt annat? I have no idea. tar dagen som den kommer. ska börja skriva b-uppsats i historia nu med. väntar på svar från vadstena ang. arkivmaterial..... hoppas på svar i början av veckan så jag kan sätta igång och forska lite.

yes. så är det.

Inga kommentarer: