onsdag, juni 06, 2012

something...

jag som skulle lägga mig tidigt idag. ja så gick det med det. fastnade i SoA såklart. är på andra säsongen å är snart igenom den också.

idag har jag pluggat, sen jobbat kvällspass, eller ja gått bredvid. blir hemtjänsten i år igen. när jag kom hem lite innan 21 så började jag plugga igen. satt 2 timmar. så nu är opponeringen nästan klar. ska titta lite imorgon också, å läsa igenom den andra uppsatsen med, så jag har pejl. sen jäklar...... opponering på torsdag å sedan åker jag till falkenberg på fredag! yay. till bästa vän! längtar så jag går sönder.

f.ö. smög sig ångesten på igår. jag botade det med pills. hjälpte faktiskt. konstigt nog. man kanske ska ta dem när man känner ångesten komma? like the doctors said I know. men detdär med självdestruktivitet är ju lite min grej. hmm.

nåja. sova var det! upp imorgon å plugga å sen träffa frugan på kvällen. kanske hinner träffa lovisa där emellan med om hon blir klar med sin skola.. vi får väl se. sen är det opponering på torsdag, å så går mina fina elever bal på kvällen, hoppas det blir fint väder!!!! är så stolt över dem... nästan så det kommer en tår. haha. löjlig är jag, men ändå.... de e ju ganska häftigt. följt vissa sedan de gick 1an å nu så tar de snart studenten! stora tjejer å killar ju.... helt otroligt. DET ÄR TA MIG FAN FINT!

godnatt.

Inga kommentarer: