söndag, juni 17, 2012

feel me

jag vet att jag så ofta ger dig plats här. men det är de känslorna för dig som är starkast just nu. dessa känslor ger mig ångest samtidigt som jag dör av kärleken till din fina själ. du vänder mig ut å in..... upp å ner. jag vet knappt om det är bra eller dåligt, jag vet bara att de känslor jag har för dig är jättestarka. om någon skulle ta dig ifrån mig skulle jag slita den personen i stycken. om du skulle sluta älska mig skulle jag gå under, om du försvann skulle jag också försvinna. jag försöker hela tiden att få ur mig alla känslorna, ändå kommer inte ens hälften ut. det är svårt att skriva hur man känner sometimes. wish u were here.

för 1,5 månad sen lämnade du mig, jag var så vilsen utan dig, jag virrade bort mig i mig själv.... när du kom tillbaka och sa att du försökt lämna mig, jag visste inte vad jag skulle svara, säga, göra... det gjorde så ont. att du tror att jag mår bäst utan dig, jag förstår inte. du har förmodligen skadat mig mer än någon annan, men du har även förstått mig på ett sätt ingen annan någonsin gjort, du har byggt upp mig, hjälpt mig, räddat mig over and over........ jag kan inte leva utan dig. jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig, för du är allt. du är en del av mig, av mitt liv. utan dig är jag inte mig själv.

den kärleken jag känner för dig går så mycket längre än bara en förälskelse. det kanske är svårt att förstå. jag kan se dig på så olika sätt i min kärlek till dig. en bror, en bästa vän, en själsfrände, en älskare. DU är allt kärlek står för. och vad som än händer så tänker jag ALDRIG släppa taget. och jag tänker aldrig tillåta någon att ta dig ifrån mig, ta vår kärlek ifrån oss, cause that wouldn't be fair.

utan dig är jag ingenting.
utan dig är jag förlorad.

jag älskar dig mer än du någonsin kommer att kunna förstå.
förmodligen mer än vad jag själv kommer att förstå.

att ha sina upp och nedgångar har alla. but I'll be there, vad du än beslutar, vad du än väljer i livet. jag kommer finnas vid din sida och stötta dig hela vägen. och om det blir den svåra vägen, då fixar vi det. livet är inte enkelt, and as you know så vet jag det om någon. vi fixar vad som helst. vi har inte älskat varandra i sju år för ingenting. DU ÄR ALLT, och jag tror på dig!

Inga kommentarer: