söndag, juni 24, 2012

I shed the skin to feed the fake

kaosdag. en jävla massa ångest. en jävla massa gråtande å så vidare. är så trött på livet. så trött på allt! jag orkar snart inte mer. blir så jäääävla frustrerad över allt å alla.... å så har jag ingen medicin kvar heller för jag glömde hämta ut den innan långhelgen. sucks. jag vill bara försvinna, jag vill bort.

hatar dessutom mig själv för att jag blir svag för en pojkes doft på min tröja, seriously? jag hatar att erkänna att jag behöver närhet mer än tillfälligt. jag hatar att erkänna att jag behöver en stark karl vid min sida som kan dra upp mig. fan. jag vill verkligen bara ha en enda man här just nu, and he knows that perfectly well.. jag behöver dig verkligen, behöver din fysiska närhet, din styrka.

jag vill verkligen bara gå under jorden, försvinna härifrån. det finns inte längre mycket som håller mig kvar. min familj ofc, och några få nära vänner. resten skiter jag i.

jag HATAR denhär jäävla skitvärlden. mer än ni kan förstå. ni fattar inte hur jävligt det är att gång på gång få dra sig upp för att sedan falla tillbaka ner igen. fyfan vad jag hatar skiten. the day will come when I'm gonna give up, for sure... the only question is when.



fuck ALL of you.

Inga kommentarer: