torsdag, juni 14, 2012

murderers are getting prettier every day

sitter å lyssnar på mannen aka manson. har duschat, ätit frukost, packat, färgat håret, flätat i lite dreads, satt i löshår och ätit mat. hunnit med en hel del idag. har nu världens reseångest, i vanlig ordning. jag hatar det, och lyckas tydligen aldrig bli av med den. spelar fan ingen roll vart jag ska eller vad jag ska göra..... blir tokig! men när jag väl sitter på bussen till gbg så kommer det lugna ner sig. mitt hår e btw rosa å sådär... med svart löshår å lite svarta dreads, ja de ser okej ut lixx.... fick bli så! min plan om att bli blond till metaltown höll inte.. å kan ju fan inte gå gulhårig.. NEJ!

nåja. sitter nu klar å väntar på att klockan ska bli lite mer så ja kan dra till bussen. ska in på systemet med innan jag drar mig till jkpg för att därifrån ta bussen till gbg. ibland önskar jag att ja inte kunde känna några känslor.. att ja var helt iskall, som förr... att vara fylld av diverse känslor tar halvt ihjäl mig. men jag får supa bort det i gbg å sen får jag ju iaf se min finaste man... ÅH!! imorgon!!!!

well. vi får se hur det artar sig. man får väl passa på å festa medan man kan ... eller något. å skita i alla känslor. YEAH! mot göteeeeeeeeeeeeeeborg.

Inga kommentarer: