tisdag, oktober 11, 2011

Sticky little you

Har inte skrivit på ett tag här.. Har för mycket i mitt liv just nu, de e väl egentligen då man ska skriva men ja.. Ångesten har iaf lagt sig de senaste dagarna å jag försöker vara positiv! Går ganska bra..

Praktiken går bra.. Eleverna är så jävla härliga! Känner mig verkligen glad när jag är i skolan å får möta alla fantastiska personligheter som finns, lite som en gott å blandat påse! Att få göra det jag tycker är kul är ta mig fan helt fantastiskt!!

Annars e allt någorlunda sig likt.. Kaffe med Felicia ikväll, mysigt som fan! Å på fredag drar vi å glor LA guns! Nässjö har kommit med på kartan. I torsdags drog gilby clarke mer folk i lilla nässö än på sticky i gigant Gbg... Good job Nässjö, hehe.

Nej nu ska jag sova. Ligger redan i sängen.. Gotta love iphone å dess appar <3

Inga kommentarer: